Internet Banking
Internet Banking jest usługą przeznaczoną dla klientów indywidualnych naszego Banku, którzy chcą przeprowadzać operacje na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym za pośrednictwem Internetu. Zaletą tej usługi jest 24-godzinny dostęp do rachunku ROR i dostęp z każdego komputera podłączonego do sieci internetowej.
Funkcje systemu pozwalają na:
- sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych,
- sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych,
- sprawdzanie stanu rachunków kredytowych,
- sprawdzanie stanu rachunków kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
- wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
- wykonywanie przelewów do ZUS,
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
- zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych,
- drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji,
- zarządzanie szablonami płatności,
- zarządzanie listą kontrahentów.
Dzięki usłudze Internet Banking w prosty i wygodny sposób można wykonywać różne dyspozycje w rachunku oszczędzając czas, mając dostęp 24 godziny na dobę z każdego zakątka świata.
Aby aktywować usługę zapraszamy do dowolnej placówki Banku aby podpisać umowę. Wzór umowy zostanie udostępniony Klientowi przed podpisaniem umowy.
SMS Banking
Telefon komórkowy do kontaktów z bankiem ! - to proste poprzez SMS BANKING
Telefon komórkowy może być jeszcze bardziej użyteczny.
SMS Banking jest usługą przeznaczoną dla klientów indywidualnych naszego Banku, którzy chcą na bieżąco otrzymywać informacje o saldzie oraz o obrotach na swoim rachunku. Informacje te mogą być przekazywane po każdej zmianie lub raz dziennie w zależności od treści umowy podpisanej z Bankiem. Aktywowanie usługi SMS Banking jest bezpłatne, a abonament miesięczny wynosi 5 zł, bez względu na ilość otrzymanych SMS-ów.
Aby aktywować usługę Klient powinien udać się do dowolnej placówki Banku i podpisać umowę o aktywowanie usługi.
Wniosek o aktywację usługi dostępny jest w każdej placówce Banku.
Telefoniczna informacja na hasło
Telefoniczna informacja na hasło to możliwość telefonicznego uzyskania informacji:
- o stanie konta,
- o obrotach na rachunku.
w godzinach pracy banku po podaniu łącznie:
imienia i nazwiska / nazwy Posiadacza rachunku
numeru rachunku
hasła